Promovarea site-ului gratuit

Cand bugetul este strans, trebuie sa gasim puncte de vanzare creative si low-cost. Iata ce va recomandam noi pentru promovarea site-ului cu un buget minim.

Utilizarea media online mai eficient.

Aceasta este intr-adevar cheia unei comunicari eficiente a marcii dumneavoastra. Media online este mult mai rentabila decat mass-media offline (televiziune, radio, ziare, reviste) si va ofera mai mult control asupra masurarii si directionarii rezultatelor. Luati in considerare intreaga strategie de marketing in acest moment si rezervati niste fonduri pentru media online.

Oferiti continut de calitate in spatiul publicitar local.

Incercati sa trimiteti un articol de pe piata locala, plin de fapte, cifre si cateva opinii si vedeti daca puteti sa va asociati cu magazinul: un editorial in schimbul unui anunt. Daca nu puteti obtine o reclama unica, asigurati-va ca articolul va poate aduce brandul in mod clar mentionat, aceasta va functiona deja foarte bine ca reclama pentru dvs.

Imbunatatiti-va buletinul informativ sau incepeti sa lucrati la unul.

Buletinele informative electronice sunt o modalitate ieftina de a va comunica mesajul si marca (si un continut cu adevarat util) unui public care este interesat de ceea ce aveti de spus. Daca ati facut munca de construire a bazei de date, acum este momentul sa discutati mai des cu clientii dvs. si sa-i asigurati ca sunteti inca prin preajma.

Incurajati clientii din trecut sa va recomande.

Cea mai buna afacere este cea care poate fi recomandata altora. Dupa finalizarea fiecarei tranzactii, urmariti satisfactia clientului prin e-mail si trimiteti-le actualizarile afacerii dvs. Modalitati gratuite de a-ti promova afacerea pe retelele sociale

Includeti widgeturi de retele sociale pe site-ul dvs.

Acest lucru poate transforma un vizitator care a gasit site-ul dvs. din anumite motive intr-un potential urmaritor.

Postati continut interesant.

Nu va fie teama sa experimentati, pentru ca daca informatiile pe care le postati nu au succes, oamenii vor uita rapid de marca dvs. Asadar, concentreaza-ti intotdeauna continutul pe „personajul” potentialului tau client.

 Ofera beneficii.

Adeptul implicit al retelelor tale sociale trebuie sa aiba anumite privilegii. Ar putea fi o reducere suplimentara, bonus de comanda, in plus fata de continutul tau desigur! Totusi, daca vorbim despre metode mai accesibile, atunci este potrivita si distribuirea de informatii unice. De exemplu, puteti publica carti electronice, ghiduri, instructiuni si multe altele.

Toate acestea vor atrage atentia publicului tinta catre site dumneavoastra web. Ramane doar sa pastrati utilizatorii si sa folositi aceste contacte in avantajul dvs.
Nu este niciodata usor sa va promovati afacerea cu un buget limitat. Dar si succesul nu vine usor. Vremurile economice grele necesita si masuri stricte si nu puteti sa nu mai comunicati cu piata pentru ca bugetul dumneavoastra este restrans. Pentru ajutor in acest sens, alegeti echipa seo-in.md.

 

Feedback
Introduceti numarul dvs. de telefon
Introduti adresa dvs de email
Comentariu
Trimite
Promovare SEO Optimizare externa Optimizarea interna Colectarea nucleului semantic Analiza сontinutului Analiza tehnica a site-ului Pachete SEO Intra in top 10 Intra in top 3 Optimizare unica Optimizarea unui site nou Servicii suplimentare Dezvoltarea site-ului Dezvoltare web design Dezvoltarea designului logo-ului Implementarea CRM Landing Page SMM
x